گلومرولونفریت چیست؟
نوشته شده توسط : rshaole

گلومرولونفریت چیست؟گلومرولونفریت - بیماری کلیه، در غیر این صورت به عنوان نفریت گلومرولی شناخته شده است. این است که توسط التهاب گلومرول مشخص می شود. این بیماری گلومرول و لوله را تحت تاثیر قرار متوسط ​​(بینابینی) بافت تاثیر می گذارد.

گلومرولونفریت رخ می دهد به مدت 15 سال. در همان زمان هیچ تورم، فشار خون پایین وجود دارد. بیش از 10-25 سال عملکرد کلیوی نگهداری می شود، در حالی که این بیماری همچنان به پیشرفت، و به ناچار منجر به بیماری مزمن است. گلومرولونفریت رخ می دهد در دوره های مختلف تشدید توسط بهبودی جایگزین شده است. در طول بهبودی بیمار در چه شکایت نیست در مورد این بیماری تنها می تواند فشار خون بالا و ادرار تجزیه و تحلیل، که به طور مداوم نشان می دهد حضور گلومرولونفریت، تنها در بهبودی صحبت - کمی کمتر. بیماری حاد از هیپوترمی، از عفونت، از استفاده از نوشیدنی های الکلی. در طول تشدید علائم مانند در گلومرولونفریت حاد. پوست در گلومرولونفریت بیمار انسان، معمولا خشک است.

هر کلیه است تا از یک میلیون نفرون، که هر کدام دارای یک گلومرول کلیوی ساخته شده است. توپ مجموعه ای از مویرگ ها است که حمل جریان خون است. گلومرولونفریت - التهاب گلومرول، همراه با جریان خون مختل در کلیه با تاخیر در بدن از آب و نمک، فشار خون بالا و ادم. در ادرار است خون (هماچوری) وجود دارد، و افزایش محتوای پروتئین (پروتئین). گلومرولونفریت حاد می تواند به عنوان، paroxysmal یا مزمن را. این بیماری می تواند به عنوان یک (گلومرولونفریت اولیه) مستقل رخ می دهد، و در ارتباط با بیماری های دیگر سیستمیک (گلومرولونفریت ثانویه، مانند لوپوس اریتماتوی سیستمیک).

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 1508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: